Første camp - En herlig uke!
For en uke det har vært på Føyka!
Takk for innsatsen - en varm Obos Camp uke på Føyka
Mer enn 160 barn har deltatt, og til sammen 33 trenere / instruktører har laget gode økter, trøstet, hentet kald drikke, løst noen krangler, men mest av alt kost seg på Føyka.
De yngste født 2019 og de eldste 2013 - har fulgt OBOS Camp sin plan og lært masse. Ikke bare om spillet og øvd på å kontrollere ballen. Vi har også hatt fokus på hvordan vi oppfører oss mot hverandre. Gjennom uka har stadig måttet stoppe opp for å justere i forhold til disse temaene. Det forteller oss at det er viktig, meget viktig!
Fredagen ble avsluttet med grilling av pølser og cup. Begge deler populært selv varmen etterhvert ble en tøff motstander! Vi takker alle for innsats og deltakelse.
Neste runde i uke 32 og deretter uke 33.
God sommer til alle!